donderdag 21 juni 2012

Geslaagde stoffenruil!

Gisteren kon je bij Balsemien zien welke stoffen ik naar haar gestuurd had en vandaag kun je hier zien welke stoffen zij naar mij gestuurd heeft. Balsemien zat dringend verlegen om rode lapjes en ik wilde juist graag blauw/bruine lapjes. Deze ruil was dus voor beiden een win-win situatie. Balsemien ik ben heel blij met deze lapjes!

Verder ben ik vandaag nog even bij Simone van Soed Idee langs geweest om o.a. het houten huisje op te halen. Binnenkort zullen jullie daar meer van zien.

20 opmerkingen:

  1. Oh, wat een mooie stofjes, wat ga je ervan maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zit te denken aan een sterretjes/hexagon quilt, maar dat kan nog veranderen.

      Verwijderen
  2. Wat een goed idee om zo stoffen te ruilen. Leuke lapjes trouwens, ben benieuwd wat het wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om dat zo te ruilen. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. great fabrics........blue is my favourite......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Saskia,
    Leuk dat je meedoet met de Letterbak SAL, ik heb je op de deelnemerslijst gezet. Natuurlijk maakt het niet uit dat je wat later instapt. Succes met verhuizen. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen